مشروح کنفرانس خبری رئیس ستاد مردمی دکتر جلیلی در استان فارس/ گزارش تصویری
تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ستاد مردمی دکتر جلیلی در استان فارس دبیر ستاد دکتر جلیلی در استان فارس در پاسخ به اینکه آقای جلیلی را وابسته به کدام طیف یا نهاد می دانید گفت:ما این خط کشی ها را به رسمیت نمیشناسیم. ما معتقدیم گفتمان ناب و اصیل اسلامی را در این انتخابات آقای دکتر جلیلی نمایندگی می کند.این گفتمان مبتنی بر معیارهای است که حضرت امام (ره)و مقام معظم رهبری و مردم عزیز به آن پایبند هستند و در طول سه دهه ی گذشته با ایثارگری خودشان مراتب تعهد شان را به این گفتمان به اثبات رساندند.
وی تصریح کرد:معیارها و شاخص های اصیلی که در این دیدگاه مطرح می شود در واقع تعمیق بخشیدن به مبانی دینی در جامعه است . به عنوان نمونه گفتمان عدالت یکی از محورهای اصلی انقلاب و نظام در جامعه است. بحث دیگر افزایش کارایی و اثر بخشی در ساختار اداری امور جامعه است و همچنین نگاه ابتکاری و پرهیز از انفعال در سیاست خارجی به منظور پیشبرد اهداف نظام و انقلاب.اینها بخشی از رئوس گفتمانی است که ما به عنوان گفتمان اصیل اسلام و انقلاب معتقدیم.
دبیر ستاد جلیلی در فارس در پاسخ به این پرسش که چرا بیانات آقای جلیلی شبیه رئیس جمهور فعلی است و چه ضمانتی وجود دارد که سیاست های رئیس جمهور فعلی را دنبال نکند گفت:دیدگاههای متعددی وجود دارد ممکن است در برخی از دیدگاه های نظرات کاندیدا با هم مشابه باشند اما شاخص را نباید در بخش سخنان کاندیدا با رئسای جمهور قبل قرار دهیم بلکه باید این را به عنوان اصالت خود دیدگاه معرفی کنیم یعنی خود نگاه را ارزیابی کنیم.
وی در پاسخ به حوزه تخصصی جلیلی افزود:شورای عالی امنیت ملی هر چند که در افکار عمومی و رسانه ها به عنوان نماد مذاکرات هسته ای تلقی شده ولی بخشی از کار شورای عالی امنیت ملی این است که تمام مسائلی که ممکن است امنیت ملی را مورد هدف قرار دهد در شورای عالی امنیت ملی مطرح می شود.مسئله هسته ای سوژه اصلی شورای عالی امنیت ملی در افکار عمومی است اما مسائل دیگری از قبیل بیکاری،گرانی ،حوزه کشاورزی،صنعت و…در این شورا مطرح می شود.و همانطور که در برنامه های تلویزیونی ایشان مشاهده کردید اشراف بسیار قوی ایشان به ریز مسائل کشور حکایت از عمق نگاه و اطلاعاتی دارد که ایشان در همه ی حوزه ها دارد.
دبیر ستاد حامیان جلیلی در فارس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا استفاده از عکس شهدای هسته‌ای در بنر تبلیغاتی کاندیداها پله ترقی آنان محسوب مرشود، گفت: به عنوان نمونه در شهر شیراز تمام خیابان‌ها مزین به تمثال شهدا است؛ آیا می‌توان گفت این کار به دلیل سیاست خاصی انجام شده است.تمام دیدگاه جلیلی در استفاده از عکس شهدای هسته‌ای در جهت نمایش صلابت ملت ایران به عنوان نماد عظمت و بزرگی کشور ایران است.
اسماعیل رئیسی در پاسخ به اینکه آیا دکتر جلیلی سابقه کار اجرائی دارد یا خیر؟تصریح کرد:کارنامه اجرایی فردی که اینچنین اشرافی بر تمام مسائل کشور دارد آیا به نظر شما یک امتیاز بزرگ برای شخص رئیس جمهور نیست؟آیا رئیس جمهور چیزی جز تخصص استفاده از تخصص دیگران است.
وی ادامه داد:گاهی وقت ها در این عرصه یک صنعت گر یا یک استاد دانشگاه وارد می شود اینها یک تخصص موردی است باید فردی وارد عرصه انتخابات شود که تخصص استفاده از همه ی تخصص ها را داشته باشد.
رئیسی گفت:شاید یکی از آسیب های که ما در دوره های گذشته خوردیم این بوده است که نگاه جامع در رئسای جمهور ما کمتر بوده است.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برنامه های اقتصادی دکتر جلیلی چیست؟گفت:ما به عرصه اقتصادی کشور بعد از جنگ نقد داریم، اکنون کشور ما، آزمایشگاهی شده برای دیدگاه هایی که ریشه آن ها مبتنی بر دیدگاه امانیسم غربی است که این دیدگاه ها در بخش های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی جامعه انعکاس پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: ما هنوز به مدل الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت نرسیده ایم که تلاش می کنیم بتوانیم شاخص های اصلی این الگو را به دست آوریم.
رئیسی با بیان اینکه جامعه ما باید مبتنی بر آرمان های انقلاب اسلامی باشد، بیان کرد: عدالت یعنی همه فرصت ها را در اختیار همه مردم قرار دهیم نه اینکه بخش قابل توجهی از فرصت ها در اختیار عده قلیلی قرار بگیرد و به بقیه مردم بگوئیم نظاره‌گر باشید.
وی با بیان اینکه باید مشکلات را ریشه ای بررسی و حل کرد، گفت: فردی در کشور  ادعا می کند یک درصد تولید ناخالص ملی ایران مال من است این نشان دهنده ی اینکه اقتصاد ما مشکل دارد و نباید از کنار مسائل گذشت.
وی اضافه کرد: نقدی که ما به دولت نهم و دهم داریم این است که سیاست مبارزه با اقتصاد فاسد را در حد مبارزه با مفسدین اقتصادی محدود کرد و این اشتباه بود اتفاقا نظر دکتر جلیلی بر اصلاح ساختارهای اقتصادی مبارزه با رانت هاست.
وی افزود: دارنده جایزه صلح نوبل اقتصاد آمریکا می گوید یک درصد جمعیت آمیرکا ۹۳ درصد ثروت آمریکا را دردست دارند.خب نباید گذاشت سیاست های اقتصادی در کشور ما به این سمت رود. به اعتقاد ما باید از همه ی کاندیدا پرسید که برای این قضیه چه برنامه ای دارند.
رئیس ستاد مردمی دکتر جلیلی با بیان اینکه در زمینه حوزه اقتصادی، برنامه فرادست داریم، اظهار داشت: براساس دیدگاه دکتر جلیلی ما الان دچار تورم قوانین هستیم. به این معنا که قوانین از فرط زیاد بودن در خیلی از موارد همپوشانی پیدا کرده و این باعث به وجود آمدن مجرایی برای سوءاستفاده شده است که باید آن ها را کاهش داد.
رئیسی خاطرنشان کرد: اگر در چارچوب برنامه های افق چشم انداز ۱۴۰۴، اسناد پنج ساله و … حرکت کنیم و قوانین را مبتنی بر مبانی نظری ملاک عمل قرار دهیم، جهش خوبی در حل مشکلات کشور خواهیم داشت.
وی در پاسخ به سوالی دیگر با این عنوان که جلیلی کاندیدای نماینده دولت است یا نه؟ خاطرنشان کرد: جلیلی دو روز پیش نماینده دولت بودن را صد در صد انکار کرد و تنها قرابت و مشابهت برخی از دیدگاه‌ها ممکن است ایجاد شبهاتی را به وجود آورده باشد که این امری طبیعی است.
مهندس اسماعیل رئیسی در پاسخ به اینکه آیا دکتر جلیلی در پرونده هسته ای موفق بوده وتصریح کرد: مسئولیت تبیین استراتژی‌های کلان نظام در اختیار رهبر معظم انقلاب است و تیم‌های اجرایی تنها در دنبال کردن اهداف تعریف شده فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به عقب نشینی تیم مذاکره کننده هسته ای در دوره های قبل که رهبری نیز به آن اشاره کردند گفت:وظیفه تیم اجرایی کننده این است که مذاکرات فی مابین سیاست های کلان را به یک سمت می برد که طرف مقابل را مجبور به  انعطاف پذیری و عقب نشینی کند.
دبیر ستاد مردمی دکتر جلیلی در فارس با بیان اینکه ستاد های مردمی دکتر جلیلی در شهرستان های استان تشکیل شده گفت:دبیران این ستاد ها مشخص شده اند و تمام ستاد ها بصورت خودجوش و با هزینه های مردمی اداره می شوند.
رئیسی در پایان با اشاره به اینکه جبهه‌پایداری با صدور بیانیه‌ای حمایت تمام قد خود را از جلیلی اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان از رهبر انقلاب در انتخابات هزینه نمی‌کنیم.

 

 

IMG_9437 IMG_9456 IMG_9475 IMG_9498 IMG_9512 IMG_9536


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آخرين مطالب ارسالي :
ابر برچسب
نويسندگان
وبلاگ دوستان
» ابزار وبلاگ
» خرید لایسنس نود32
» زنگ معرفت
» مهدی موعود (عج)
» صرفه جهت خنده
» تهاجم فرهنگی
» طب الشریف
» دانلود مداحی و مولودی
» انتخابات11
» ملکوت
» اهل بیت (علیهم السلام)
» جام نیوز
» همراهان مردمی سعید جلیلی در تهران
» ستاد مردمی دکتر جلیلی استان فارس
» ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ حمایتی از دکتر سعید جلیلی و آدرس http://dr.saeeidjalili.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
مقتدر مظلوم
امكانات وبلاگ

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 88
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 6995
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



free glitter text and family website at FamilyLobby.com



دایرکتوری افسران ارزشی

پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم

طرفدار دکتر سعید جلیلی

جنبش وبلاگي من راي مي دهم

تمامي حقوق اين وب متعلق به مشروح کنفرانس خبری رئیس ستاد مردمی دکتر جلیلی در استان فارس/ گزارش تصویری بوده و کپي برداري بدون ذکر منبع حرام مي باشد